Pendakwah Air Kacang Soya 18

”Lagipun abang yakin kalau ada pesaing baru perniagaan akan bertambah rancak. Cuba tengok kawasan Medan Selera. Berapa banyak gerai makanan yang ada kat situ dalam satu kawasan yang sama? Banyak dan semuanya sentiasa penuh. Tak timbul masalah pesaing kan? Bandingkan pula dengan kawasan yang ada satu je kedai makanan. Kadang-kadang kita tengok macam suram je kan gerainya?”


Setelah lama berfikir dan berbincang, barulah Nas yakin untuk menerima cadangan abangnya


”Ok bang, kalau abang dah cakap camtu, barulah saya yakin” Kata Nas


Mereka pun terus berbincang tentang cadangan perniagaan baru mereka.

 

Facebook Comments:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Read previous post:
Pendakwah Air Kacang Soya 8

Setelah selesai mencatat, Din berkata “Sekarang ni kita perlu cuba buat air kacang soya dalam bekas besar yang Tuan Haji...

Close